Barnvakt sökes!

Ello imorse så vaknade jag kl: 7,30 och fick panik trodde barnen vaknat och jag inte hört dom:) men Johan sa att dom sov så vi sov så skönt så han ville inte väcka oss. Det är nog första natten vi sov så här länge coh det var så SKÖNT!:)

Jag och Johan vill gå se Transformers det känns som alla har sett den förutom vi, när min mamma var på besökt hade Transformers premiär och hon kunde var barnvakt men vi hade inga pengar nån av oss, hade redan låna av min mamma så vill inte låna igen:) samma dag som hon åkte vidare så hade vi fått pengar både 2 hahaha så jävla typiskt! jaja ska försöka hitta barnvakt imorn så vi kan gå ser den.



Hon är så jävla snygg!

Kommentarer
Postat av: chanto

Eller så kan ni vänta tills nästa vecka då vi komme så kan vi sitta barnvakt.. ;)

2009-07-03 @ 13:03:18
URL: http://chanto.blogg.se/
Postat av: Linda Jensvoll

Hon FÖR jäklans snygg!! Såg filmen "Jennifers Body", hon har huvudrollen i den filmen. Faktiskt grymt nice film! borde ses ;D

2010-05-23 @ 16:12:05
URL: http://lfiighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0