Utkast: Idag har ...

Idag har det varit jobbigt  mina små vampyrer har hållit på hela natten så jag ha inte sovit så bra:( plus att det börja värka och gör ont. Jag kan fortfarande inte fatta att det ligger 2 i min mage och de är väldigt livliga:)
Imorrn ska vi till barnmorska igen ska blir kul och ser hur mycket jag har gått upp hehe ha redan gått upp 25 kg. vägde 75 kg. Sist fyfan hur ska det här sluta!  Det har gått fort fram till 2 veckor sen så känns det plötsligt som det kommer ta en evighet. Och tänkt på de som har fyra fem ungar hur orkar de går genom graviditet om å om igen! som min mamma tex. hehe:)
Så nu ska jag försöker att sova få se om de små liven i magen tillåter det, godnatt!

Kommentarer
Postat av: chanto

Du måste skicka UL-bilder till mig eller lägga upp dom. Jag har ju fortfarande inte fått se dom än!!! =D

2008-12-29 @ 00:23:42
URL: http://chanto.blogg.se/
Postat av: Mia

Haha gumman du har gått upp mer än jag gått ner hihi

Carina hälsar! Kram

2009-01-01 @ 11:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0