Äntligen hemma!!

Yay! nu har vi äntligen komma hem från BB, som ni ser har jag inte skrivit på en vecka men ni förstår nog varför:). I torsdags så åkte jag in för att jag hade för högt bloddtryck och fick ligga kvar på förlossningen, men sen under natten så gick vattnet. Efter ett dygn hade det bara öppnat sig 2 cm, det var inte så kul kan jag säga. Jag fick lite hjälp för att få igång det men ingenting hände, efter kl: 21 på fredag kväll så fick jag jätte hög feber dom tog lite prover och kolla om barnen mådde bra, men allt blev bara värre febern stiger och värkarna blev bara värre och det värsta var att barnen mådde dåligt så det blev akut kejsarsnitt allt gick så fort så jag fick en chock både jag och barnen mådde jätte dåligt:( Kl: 23,26 så var allting över det tog 20 min typ från att dom bestämde sig för kejsarsnitt, då kom Molly Och My till våra vackra prinsessor:)  Hur jobbigt och  plågsamt än allt har varit så är det värt allt i världen:)
Nu ska jag vila lite skriver mer sen när jag har ork.





Kommentarer
Postat av: cissi

Grattis gumman vad roligt.. vad fina dom är=) nu måste jag göra ett gävle besök snart=) kram kram

2009-02-12 @ 21:04:51
Postat av: turkn

Små aliens!

2009-02-14 @ 14:25:05
Postat av: Tina Chanto

Små sötisar.

2009-02-27 @ 15:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0