Nedräkning!

Hej alla trogna bloggläsare:) ja som ni ser är dom fortfarande kvar i magen. Har varit hos barnmorskan och tog lite mera prover, mitt bloddtryck har sjunkit men fortfarande lite för högt och äggvita läcker än men inte mycket. Så nu blir det kontroll 2 dagar i veckan för mig. Har mått ganska dåligt nu orkar inte så mycket det ända jag kan göra är att vila mycket, dom vill inte sätta igång mig än för det kan vara  jobbigare och kan ta upp till 2-3 dygn bara ligga där och har jätteont, plus att det kan  sluta med att dom gör ett kejsarsnitt på mig iaf. man vill ju att det ska komma av sig själv på naturliga sättet det är det bästa sättet både för mig och barnen. Men fortsätter bloddtrycket att stiga och sånt kommer dom nog och hjälpa mig göra det. Det är inte så lång tid kvar nu jag får hålla ut ett tag till, nu ska jag ta och vila lite hej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0