Barnmorska!

Idag så var vi hos barnmorskan allting såg bra ut förutom att mitt bloddtryck hade ökat, det var inte bra så vi testade och visade sig att äggvitan hade läckt lite, till slut så hamnade vi på förlossningen och det blev ännu mera prover. Jag fick ligga där ett tag så dom kan kolla extra innan jag fick åka hem med en stor hink där jag ska kissa i under ett dygn och åka tillbaka imorrn, då får vi ser hur det ligger till. Om det nu blir värre då kommer dom nog sätta igång mig snabbt, men det är inga fara sa dom nu när det har gått så lång på graviditeten, hade det varit tidigare då hade varit värre.



 

Kommentarer
Postat av: chanto

hahaha... då kanske vi båda få imorn då!!! det skulle va galet... hahaha... ring eller messa om det händer nåt.. jag messa imorn då jag åker in.. kram kram..

2009-01-29 @ 23:36:45
URL: http://chanto.blogg.se/
Postat av: Evelyn jaja

Gumman ;o) lycka till;o) du ser jätte bra ;o) babysarna kommer att ha den bÄsta mamman;o)

en stor kram min kompis ;o) Och kämpa pá ett litet tag till;o) tycker om dig

Din kompis frán Mexico ;o)

Adios

2009-01-30 @ 02:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0