Mörka natten!

Till alla som följer min blogg så är bebisarna kvar i magen än:) men det börjar närma sig snart skulle jag tror eller hoppas jag. På dagarna mår jag bra men när kvällen kommer så börja helvetet, kan inte somna för det kliar och när man väl somnat så blir man avbruten för man måste gå upp och kissa eller så svettas man som en gris...om man inte är gravid eller har varit det så kan det vara svårt att förstå, men ni kan förraställa er hur det är och om ni planerar och skaffa barn så har ni mycket att se fram emot hehe.


Kommentarer
Postat av: chanto

hehe... men alla har det inte så jobbig.. jag hade inte det jobbig med Alva.. bara nu.. hehe..

så även om man har varit gravid så betyder det inte att man vet om hur jobbig det är.. ;) hehe..

kram

2009-01-24 @ 12:02:57
URL: http://chanto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0