God fortsättning!

Vi har haft besök av familj från Umeå så har inte skrivit på några dagar, det har varit trevligt att ha familjen här på besök det gör att jag inte ha tänkt på värkarna eller haft ont. Nyår har varit sådär jag var lite avis på alla för jag inte kunde dricka men sen såg jag hur Johan mådde dan efter så tänkte man vilken tur för mig ändå hehe:) Vi var och mötte min stora syster igår på arlanda och fick lite presenter hon har varit i Thailand i en månad, hon köpte presenter till mina små vampyr bebisar:) det är inte lång kvar tills det är dags det ska blir roligt, nu är det bara för mig att passa på att sova så mycket jag bara kan för snart blir det nog inte mycke sova. Idag fyller jag år men det blir nog bara ta det lugnt har varit mycket nu sen jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0