V. 35

Ja nu är jag inne på vecka 35, nu när det har gått så här länge och allt är bra kan dom nog lika gärna vara kvar nån vecka till:). Det är jobbigt att vara så stor som jag är men det är värt det för snart har vi två små söta amosar:) men som jag känner just nu kommer jag nog aldrig göra om det hehe. Vi ska åka och köpa barnbilstol idag har försökt hitta så billigt som möjligt men eftersom vi ska ha 2 st. så kommer ändå blir nån tusen blää...ja ja vi får göra en avbetalnings lista till dom sen när dom blir stor och har jobb så kan dom betala tillbaka till oss sen hahaha jovisst:))


Kommentarer
Postat av: chanto

v 35?? är inte du i v. 36?? du är ju väl bara 2 veckor efter mig?

2009-01-21 @ 21:55:42
URL: http://chanto.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra att du mår bättre nu då borde dom inte födas snart?

2009-01-21 @ 22:30:49
Postat av: Lynette

ja jag kan inte fatta varför dom inte ploppar ut snart! jag längtar ju såååååååå mycket =) vi hörs senare idag..

2009-01-22 @ 09:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0