Hot summer!!

Vilken underbar väder me like:) men inte mina barn, det har varit jobbigt för dom, både My&Molly har fått värme utslag dom måste nog tycker det är iriterat så dom ha svårt att sova å bara grinar:(  såna tider önskar jag att man ha 4 armar! Jag var tvugen att gå ut med dom på kvällarna när det blir svalare då kunde dom somna.
Men nästa v. börjar Johan sin semester och det ska blir så SKÖNT!! 
Molly har panik vaknat 2 nätter i rad nu och bara grinar, det tog ganska lång tid innan hon somna om igen, så jag har inte sovit så bra den här veckan eller har väl adrigt fått sova bra sen barnen kom ut, jaja så är det:)
Nu börjar dom igen så skriver mer senare.


Kommentarer
Postat av: chanto

Vi kanske komme till er nästa vecka. Måndag eller onsdag.

Kram

2009-06-30 @ 09:01:26
URL: http://chanto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0