Barnmorska!

Idag har vi varit hos barnmorskan jag är inne på v. 34+0 och allting ser bra ut, magmått ligger på 40 och jag väger nu 85 kg. oj oj oj:). När man väntar tvillingar så brukar dom komma tidigare men mina är kvar än, så jag har liksom ställt in mig  på det darför är det extra jobbigt känns som man har gått övertid. Det börjar gör riktig ont i ryggen känns som den håller på att gå av:( men va gör man dom vill ju inte komma ut än. Men om jag har det jättejobbigt och dom är fortfarande kvar om 2-3 veckor så kommer dom nog att hjälpa mig att sätta igång.


Kommentarer
Postat av: chanto

men om dom är kvar i minst 2 veckor till så kanske dom klara sig utan hjälp då dom väl kom ut.. tänk så istället.. =D kram kram

2009-01-14 @ 19:52:02
URL: http://chanto.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag kan knappt fatta att det är du som hat sån bebis mage.... lilla amo=)

2009-01-15 @ 19:23:42
Postat av: Tina Chanto

Tjockis Nr.1 ( Linda Nr.2) Kramar

2009-01-23 @ 16:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0