Ja vad gör man!!

Ello nu har det gått snart en månad, barnen har växt fint men för oss är dom fortfarande så liten som dom var när dom föddes:) Jag känner mig fortfarande lite osäker med matningen och sånt det är inte lätt med två bebisar, det gör inte saken lättare när jag är trött och inte kan röra mig riktigt än för snittet:( det gör att jag känner mig lite frustrerad och ledsen ibland, så Johan får nog vara hemma och hjälpa mig nån vecka till. Imorrn kommer min mamma och lilla syster Elisabeth det ska bli skönt man längtar ju extra mycket efter sin mamma när man har det  jobbigt:)
Hur gör man om båda behöver tröst samtidigt? Hur ska man göra när båda är hungrig eller har ont? Ja det är mycket man måste tänka på och kunna hantera det oxå utan att bli galen. Som igår så hade Molly ont i magen hela dag hon slutade aldrig att grina så jag fick trösta hon hela dagen, sen satte My igång oxå jag ville trösta båda samtidigt men kunde ju inte:( om inte Johan hade varit här och hjälpt mig vad skulle jag göra då? Johan kan inte trösta dom och få dom tyst på samma sätt som jag gör, för dom blir ju lugnare när dom får komma till mamma men en liten lungn stund fick jag iaf.


Kommentarer
Postat av: chanto

det bli bättre.. det lovar jag..

saknar er.. puss o kram

2009-03-03 @ 17:20:08
URL: http://chanto.blogg.se/
Postat av: Evelyn

grattis min fina kompis, gud vad roligt och fint med dina babysar, de Är ju jÄtte sÖta;o) Du ska bli den bÄsta mamma;o) har läst allt pá din blogg;o) stor kram och grattis igen ;o) massa pussar och kramma till My, Molly och mamma Aom;o)

Eve

2009-03-04 @ 19:51:39
Postat av: elli

Har kollat biljetter nu och tagit ledigt, men måste vänta med att boka till jag får lön. tänkte komma 4 april, vad sägs om det? De är superfina, längtar till jag får se dem:). Du kommer klara det här jättebra, det vet jag:). puss o kram

2009-03-07 @ 20:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0